Qëllimi dhe misioni mbetet i njejtë dhe i qartë: krijimi i përvojës së jashtëzakonshme në financat personale duke tejkaluar pritshmëritë e klientit tashmë jo vetëm ne kredi por në nevoja të ndryshme financiare.Tarmo Sild, CEO i iute Group, shprehet se iute nuk ka të bëjë më vetëm me Kredinë; por me të gjitha aspektet e financave personale.
“Ne kemi evoluar në një kompani fintech e specializuar në financat e konsumatorit, shërbimet e pagesave dhe produktet e sigurimit.”
Lasse Sool, Drejtor i Marketingut të Grupit, shpjegon sfidat e riemërtimit, me fokus në përditësimin e pranisë online të kompanisë dhe rrjetit të partnerëve. Sipas Z. Sool, rinovimi i markës synohet të përfundojë në gjysmën e parë të 2024.
Pavarësisht ndryshimeve, iute do të përfaqësohet me emrin e frymëzuar nga vetë klientët, “iute”.
5 pyetje që duhet t’i bësh vetes para se të marrësh kredi!
Firmos me Klik, Shqipëria integrohet me Europën përmes firmës digjitale
Pse pagesat pa kontakt dhe kod QR do të zëvendësojnë POS-in tradicional?