iute ndihet e përkushtuar për të krijuar një përvojë të jashtëzakonshme në financat personale duke tejkaluar pritshmëritë e klientëve. Për t’u bërë më të mirë, ne do të donim të dinim përvojën tuaj personale me ne dhe mendimet tuaja rreth shërbimeve tona.

 

Ju lutem mos ngurroni të kontaktoni nëse:
• kishit një përvojë pozitive me ne dhe do të donit të na vendosnit në dijeni ose ndoshta të jepni komente pozitive në lidhje me disa nga punonjësit tanë
• keni një ide që mendoni se mund të na ndihmojë të bëhemi edhe më të mirë

• jeni të zhgënjyer nga shërbimet tona ose mendoni se diçka mund të përmirësohet
• keni një sygjerim në procesin e trajtimit të ankesave dhe kërkesave për të përmirësuar përvojën tuaj të ardhshme

Ju mund të paraqisni ankesën apo kërkesën tuaj duke:
• kontaktuar shërbimin e klientit të iute përmes numrit 044 50 50 60
• dërguar një email në dhe përshkruar ankesën ose kërkesën tuaj
• plotësuar dhe dorëzuar formularin e mëposhtëm

 

"(Required)" indicates required fields