iute ndihet e përkushtuar për të krijuar një përvojë të jashtëzakonshme në financat personale duke tejkaluar pritshmëritë e klientëve. Për t’u përmirësuar, ne do të donim të dinim përvojën tënde personale me ne dhe mendimet e tua rreth shërbimeve tona.
Mos ngurro të na kontaktosh nëse:
• ke patur një përvojë pozitive me ne dhe do të doje të na vendosje në dijeni ose ndoshta të jepje komente pozitive në lidhje me disa nga punonjësit tanë
• ke një ide që mendon se mund të na ndihmojë të bëhemi edhe më të mirë
• je zhgënjyer nga shërbimet tona ose mendon se diçka mund të përmirësohet
• ke një sugjerim në procesin e trajtimit të ankesave dhe kërkesave për të përmirësuar përvojën tënde të ardhshme
Mund të shprehësh ankesën apo kërkesën tënde duke:
• kontaktuar shërbimin e klientit të iute përmes numrit 044 50 50 60
• dërguar një email në dhe përshkruar ankesën ose kërkesën tënde
• plotësuar dhe dorëzuar formularin e mëposhtëm
Faqja jonë mund të përdorë cookies për të përmirësuar eksperiencën e përdoruesit.OkPolitika e Privatësisë