iute ndihet e përkushtuar për të krijuar një përvojë të jashtëzakonshme në financat personale duke tejkaluar pritshmëritë e klientëve. Për t’u përmirësuar, ne do të donim të dinim përvojën tënde personale me ne dhe mendimet e tua rreth shërbimeve tona.

Mos ngurro të na kontaktosh nëse:
• ke patur një përvojë pozitive me ne dhe do të doje të na vendosje në dijeni ose ndoshta të jepje komente pozitive në lidhje me disa nga punonjësit tanë
• ke një ide që mendon se mund të na ndihmojë të bëhemi edhe më të mirë

• je zhgënjyer nga shërbimet tona ose mendon se diçka mund të përmirësohet
• ke një sugjerim në procesin e trajtimit të ankesave dhe kërkesave për të përmirësuar përvojën tënde të ardhshme

  • kërkon korrigjimin e të dhënave, fshirjen, apo kufizimin e përpunimit të të dhënave të ruajtura nga ne. Ke të drejtë të kundërshtosh përpunimin dhe të drejtën të zhvendosësh të dhënat në përputhje me GDPR dhe Ligjin “Për Mbrojtjen e të Dhënave Personale”.

 

Mund të shprehësh ankesën apo kërkesën tënde duke:
• kontaktuar shërbimin e klientit të iute përmes numrit 044 50 50 60
• dërguar një email në dhe përshkruar ankesën ose kërkesën tënde
• plotësuar dhe dorëzuar formularin e mëposhtëm

 

 

Ankesa dhe Kërkesa

ose duke u drejtuar pranё njёsisё pёrgjegjёse pёr zgjidhjen alternative tё mosmarrёveshjeve pranё Bankёs sё Shqipёrisё (ZAM): https://www.bankofalbania.org/