Kthehu pas

Çfarë kanë të përbashkët FinTech dhe Moda?

Lajme

Kur mendoni për fintech, mendja juaj mund të hidhet drejt algoritmeve komplekse dhe teknologjisë më të avancuar. Moda, nga ana tjetër, sjell imazhe të sfilatave dhe dyqaneve me stil. Po sikur këto dy botë në dukje të  ndryshme do të kishin më shumë të përbashkëta nga sa duket?

Tashmë iute ka zhvilluar një strukturë të re që bashkon këto dy botë, duke u ofruar bizneseve të industrisë së modës dhe jo vetëm, një mundësi unike partneriteti. Kjo nismë është vendosur të ndryshojë mënyrën se si kompanitë i qasen shitjeve, si në dyqan ashtu edhe online.

“Kjo është një mundësi shumë e mirë për bizneset që të rrisin të ardhurat nga shitjet dhe kjo vlen edhe për klientët që shkojnë fizikisht në dyqane por edhe për ata që preferojnë të blejnë online”, thotë Erkin Qiraxhi, drejtuesi i Departamentit të Shitjeve për Modën dhe sektorët e tjerë. “Në këtë mënyrë, biznesi ka mundësi të shtojë klientë të rinj, të rrisë mesataren e blerjeve, por mbi të gjitha, të krijojë një avantazh konkurrues në treg. Jo vetëm kaq, por në terma marketing, sipërmarrësit do të përfitojnë pa asnjë kosto shtesë, nga komunikimet e përbashkëta marketing që kompania jonë zhvillon.”

Ai komenton edhe blerjet me këste si një trend global: “Qytetarët do të kenë mundësinë të blejnë produkte me këste të vogla, pa interes dhe pa kosto të fshehura, duke u kujdesu kështu për financat e tyre personale. Ky është një format që funksionon në të gjithë Evropën Perëndimore dhe në SHBA, ku kompanitë e industrisë fintech sjellin gjithmonë risi dhe inovacion. Kujtojmë se kompani lider në fintech si PayPal, Klarna dhe Scalapay, ofrojnë metodën e pagesave “Bli tani, paguaj më vonë” duke bashkëpunuar me gjigandët e industrisë së modës.”

Ky partneritet nuk u ofron bizneseve vetëm një rrjedhë të re të ardhurash; është një shans për të shfrytëzuar një prirje globale që tashmë është dëshmuar e suksesshme në Evropë dhe SHBA. Duke e bërë më të lehtë për klientët të blejnë gjërat që duan, bizneset mund të rrisin besnikërinë dhe të dalin në pah në një treg të mbushur me njerëz. Qofshin këta fanatikë të modës që kanë si pasion “shopping” apo qytetarë të thjeshtë që do të ndryshojnë garderobën, të gjithë do të kenë mundësinë të blejnë tani dhe të paguajnë më vonë, pa u stresuar shumë për shpenzimet.

Pra, çfarë kanë të përbashkët fintech dhe moda? Në rastin e bashkëpunimit me iute, është fuqia për të transformuar përvojën e blerjeve, duke e bërë atë më të aksesueshme dhe shpërblyese për të gjithë.

Më shumë lajme Shfleto gjithë lajmet

5 pyetje që duhet t’i bësh vetes para se të marrësh kredi!

Në iute, ne besojmë se një kredi nuk është thjesht një transaksion financiar, por një vendim që prek familjen dhe të ardhmen.  Pikërisht për këtë arsye, jemi bashkuar me Microfinance Centre (MFC) dhe mbi 15 institucione të tjera në Evropë e Azi Qendrore në fushatën ndërkombëtare “Bëhu një huamarrës i mençur”.  Në thelb të kësajlexo më shumë
Njoftime

Firmos me Klik, Shqipëria integrohet me Europën përmes firmës digjitale

Në një kohë kur shpejtësia, siguria dhe efikasiteti janë thelbësore për çdo shërbim, firma digjitale po zëvendëson me shpejtësi stilolapsin klasik në mbarë Europën. Nga kontratat e qirasë deri te marrëveshjet financiare, firmosja elektronike është bërë pjesë e pandashme e ekonomisë moderne, duke sjellë lehtësi për qytetarët dhe biznese më të shpejta e më efikase.lexo më shumë
Njoftime

Pse pagesat pa kontakt dhe kod QR do të zëvendësojnë POS-in tradicional?

Krizat janë ndër të tjera edhe mundësitë më të mira për progres dhe zhvillim. E tillë ishte edhe pandemia COVID-19 që solli një evolucion të madh në botën e fintech, teknologjisë financiare. Ajo e bëri edhe me shumë të domosdoshme digjitalizimin dhe zhvillimin e mëtejshëm të inovacionit dhe teknologjisë. Në fakt, në epokën digjitale, mënyralexo më shumë
Lajme