Kthehu pas

Çfarë kanë të përbashkët FinTech dhe Moda?

Lajme

Kur mendoni për fintech, mendja juaj mund të hidhet drejt algoritmeve komplekse dhe teknologjisë më të avancuar. Moda, nga ana tjetër, sjell imazhe të sfilatave dhe dyqaneve me stil. Po sikur këto dy botë në dukje të  ndryshme do të kishin më shumë të përbashkëta nga sa duket?

Tashmë iute ka zhvilluar një strukturë të re që bashkon këto dy botë, duke u ofruar bizneseve të industrisë së modës dhe jo vetëm, një mundësi unike partneriteti. Kjo nismë është vendosur të ndryshojë mënyrën se si kompanitë i qasen shitjeve, si në dyqan ashtu edhe online.

“Kjo është një mundësi shumë e mirë për bizneset që të rrisin të ardhurat nga shitjet dhe kjo vlen edhe për klientët që shkojnë fizikisht në dyqane por edhe për ata që preferojnë të blejnë online”, thotë Erkin Qiraxhi, drejtuesi i Departamentit të Shitjeve për Modën dhe sektorët e tjerë. “Në këtë mënyrë, biznesi ka mundësi të shtojë klientë të rinj, të rrisë mesataren e blerjeve, por mbi të gjitha, të krijojë një avantazh konkurrues në treg. Jo vetëm kaq, por në terma marketing, sipërmarrësit do të përfitojnë pa asnjë kosto shtesë, nga komunikimet e përbashkëta marketing që kompania jonë zhvillon.”

Ai komenton edhe blerjet me këste si një trend global: “Qytetarët do të kenë mundësinë të blejnë produkte me këste të vogla, pa interes dhe pa kosto të fshehura, duke u kujdesu kështu për financat e tyre personale. Ky është një format që funksionon në të gjithë Evropën Perëndimore dhe në SHBA, ku kompanitë e industrisë fintech sjellin gjithmonë risi dhe inovacion. Kujtojmë se kompani lider në fintech si PayPal, Klarna dhe Scalapay, ofrojnë metodën e pagesave “Bli tani, paguaj më vonë” duke bashkëpunuar me gjigandët e industrisë së modës.”

Ky partneritet nuk u ofron bizneseve vetëm një rrjedhë të re të ardhurash; është një shans për të shfrytëzuar një prirje globale që tashmë është dëshmuar e suksesshme në Evropë dhe SHBA. Duke e bërë më të lehtë për klientët të blejnë gjërat që duan, bizneset mund të rrisin besnikërinë dhe të dalin në pah në një treg të mbushur me njerëz. Qofshin këta fanatikë të modës që kanë si pasion “shopping” apo qytetarë të thjeshtë që do të ndryshojnë garderobën, të gjithë do të kenë mundësinë të blejnë tani dhe të paguajnë më vonë, pa u stresuar shumë për shpenzimet.

Pra, çfarë kanë të përbashkët fintech dhe moda? Në rastin e bashkëpunimit me iute, është fuqia për të transformuar përvojën e blerjeve, duke e bërë atë më të aksesueshme dhe shpërblyese për të gjithë.

Më shumë lajme Shfleto gjithë lajmet

iute dhe Kryqi i Kuq i Shqipërisë vazhdojnë iniciativën fisnike të Dhurimit të Gjakut

Më 19 shtator, iute bashkë me Kryqin e Kuq të Shqipërisë organizuan aktivitetin e përsëritur të dhurimit të gjakut. Kjo nismë, e cila është kthyer në një traditë kuptimplotë, mblodhi së bashku punonjës nga e gjithë kompania, për të dhuruar gjak dhe për të mbështetur njerëzit në nevojë. Aktiviteti i dhurimit të gjakut, nënvizon përkushtiminlexo më shumë
Evente

Donacion për të dixhitalizuar të ardhmen e fëmijëve

Iute vjen me një nismë të re që synon të mbështesë dixhitalizimin e jetimoreve në të gjithë vendin. Nëpërmjet këtij programi, iute do të dhurojë pajisje teknologjike thelbësore për shtëpitë e fëmijës, duke i ndihmuar ato të rrisin aksesin në teknologji dhe të nxisin arsimimin dixhital tek fëmijët. Dhurimi i parë i këtij viti iulexo më shumë
Njoftime

Prestigjozia Fitch Ratings vlerëson iute Group maksimalisht për stabilitetin financiar

Agjencia ndërkombëtare e vlerësimit Fitch Ratings ka caktuar një vlerësim “B-” për obligacionet e kompanisë fintech iute Group. Sipas CEO-s së kompanisë, ky vlerësim është një moment historik dhe vendimtar për zhvillimin e grupit ndërkombëtar iute. Grupi iute, që ofron kredi, pagesa dhe shërbime ndërmjetësimi të sigurimevenë në rajonin e Ballkanit, ka obligacionet e tij tëlexo më shumë
Lajme