Kthehu pas

Çfarë kanë të përbashkët FinTech dhe Moda?

Lajme

Kur mendoni për fintech, mendja juaj mund të hidhet drejt algoritmeve komplekse dhe teknologjisë më të avancuar. Moda, nga ana tjetër, sjell imazhe të sfilatave dhe dyqaneve me stil. Po sikur këto dy botë në dukje të  ndryshme do të kishin më shumë të përbashkëta nga sa duket?

Tashmë iute ka zhvilluar një strukturë të re që bashkon këto dy botë, duke u ofruar bizneseve të industrisë së modës dhe jo vetëm, një mundësi unike partneriteti. Kjo nismë është vendosur të ndryshojë mënyrën se si kompanitë i qasen shitjeve, si në dyqan ashtu edhe online.

“Kjo është një mundësi shumë e mirë për bizneset që të rrisin të ardhurat nga shitjet dhe kjo vlen edhe për klientët që shkojnë fizikisht në dyqane por edhe për ata që preferojnë të blejnë online”, thotë Erkin Qiraxhi, drejtuesi i Departamentit të Shitjeve për Modën dhe sektorët e tjerë. “Në këtë mënyrë, biznesi ka mundësi të shtojë klientë të rinj, të rrisë mesataren e blerjeve, por mbi të gjitha, të krijojë një avantazh konkurrues në treg. Jo vetëm kaq, por në terma marketing, sipërmarrësit do të përfitojnë pa asnjë kosto shtesë, nga komunikimet e përbashkëta marketing që kompania jonë zhvillon.”

Ai komenton edhe blerjet me këste si një trend global: “Qytetarët do të kenë mundësinë të blejnë produkte me këste të vogla, pa interes dhe pa kosto të fshehura, duke u kujdesu kështu për financat e tyre personale. Ky është një format që funksionon në të gjithë Evropën Perëndimore dhe në SHBA, ku kompanitë e industrisë fintech sjellin gjithmonë risi dhe inovacion. Kujtojmë se kompani lider në fintech si PayPal, Klarna dhe Scalapay, ofrojnë metodën e pagesave “Bli tani, paguaj më vonë” duke bashkëpunuar me gjigandët e industrisë së modës.”

Ky partneritet nuk u ofron bizneseve vetëm një rrjedhë të re të ardhurash; është një shans për të shfrytëzuar një prirje globale që tashmë është dëshmuar e suksesshme në Evropë dhe SHBA. Duke e bërë më të lehtë për klientët të blejnë gjërat që duan, bizneset mund të rrisin besnikërinë dhe të dalin në pah në një treg të mbushur me njerëz. Qofshin këta fanatikë të modës që kanë si pasion “shopping” apo qytetarë të thjeshtë që do të ndryshojnë garderobën, të gjithë do të kenë mundësinë të blejnë tani dhe të paguajnë më vonë, pa u stresuar shumë për shpenzimet.

Pra, çfarë kanë të përbashkët fintech dhe moda? Në rastin e bashkëpunimit me iute, është fuqia për të transformuar përvojën e blerjeve, duke e bërë atë më të aksesueshme dhe shpërblyese për të gjithë.

Më shumë lajme Shfleto gjithë lajmet

Rikthehet java iute, “e-shopping week” me ofertat më të mira të momentit

Data 25 Tetor shënoi fillimin e javës që i dedikohet blerësve dhe të apasionuarve pas “shopping”. Po flasim për javën iute, iniciativa e mirënjohur e ndërmarrë nga iute për t’i dhënë mundësi mijëra klientëve të përfitojnë nga ofertat më të mira. Kjo “e-shopping week” do të jetë një fushatë aktive nga data 25 Tetor derilexo më shumë
Njoftime

Fintech dhe Posta Shqiptare: Bashkëpunimi që të lejon të rimbushësh llogarinë Myiute!

A ke menduar ndonjëherë se industria Fintech dhe Posta Shqiptare mund të takoheshin në një pikë të përbashkët? Epo, ky moment ka ardhur tashmë! Me shumë krenari, iute zbulon një ndër bashkëpunimet më të suksesshme dhe të rëndësishme të vitit: atë me entitetin e Postës Shqiptare. Falë bashkëpunimit mes iute dhe Postës Shqiptare, çdo klientlexo më shumë
Njoftime

iute mbështeti panairin më të madh të inovacionit në Shqipëri me risi në fintech

Këtë javë u zhvilluar Future2Tech, panairi kryesor i inovacionit, teknologjisë dhe edukimit në Shqipëri. Si një lider në fintech dhe pjesë e grupit ndërkombëtar estonez iute Group, iute mbështeti këtë event si sponsor kryesor dhe shfaqi se si shërbimet e saj i bëjnë financat më të aksesueshme, duke përdorur teknologjinë për të krijuar përvoja tëlexo më shumë
Evente